Saturday, September 24, 2011

my sunshine

SOMEONE NEW IN MY LIFE <3
dia diberi nama CHE KHAIRUL HAFIZIE
nama glamour IJIE 

FOR ME ??
dia baik
caring
penyabar dengan perangai saya yang tah apa apa tah :)
yang paling penting dia sayang saya .
itu apa yang dia kate laa .. 
tapi , saya tahu dia memang sayang saya <3

CARA KAMI KENAL ??
semestinya tempat yang paling hangat sekarang nie ..
MUKA BUKU / FACEBOOK :))
act dah lame laa kenal , just layan tak layan je 
sbb waktu tuh ada bf .. hahah .
mestilah kena jual mahal kan .. :)
then , dah lame lame , dia asyik mintak no ..
then kiteorang pon selalu laa gak SKYPE .
then , dia terus menerus mintak no , tapi , 
saya , buat tak tahu je . 
lame kelamaan , saya rimas geram ,
saya bagi jelaa . hahaha :)
tak sangke , seronok berkawan ngn dia . 
ahahhaah .. sebab dia FUNNY ^_^
sangat pandai mengambik hati :)
suka sangat laki mcm tuh .. heheh .

NIE LAA CALON PILIHAN SAYA . INSYAALLAH :)


DIA GEMOK .. hahha :) TAPI , SAYA SAYANG DIA 


p/s : kepada che khairul hafizie , lepas awak baca , sila kawal perasaan awak ok :)
hee , saya tahu apa awak akan cakap dekat saya .
"sayang , sweet se sweet" ily sayang"
hahahhaha :) anyyway , thanks k .




No comments:

Post a Comment